MOJE TRIKI I PORADY ABY UZYSKAĆ PIĘKNĄ OPALENIZNĘ | LOVING TAN




Przychodzę do Was z wpisem, w którym chcę Wam przedstawić samoopalacze, które dostałam od firmy LOVING TAN . Jestem w nich absolutnie zakochana! Cudownie zapakowana paczuszka w kolorze Rose Gold. Oni bardzo dobrze wiedzą jak sprawić, aby każda dziewczyna pokochała te produkty jeszcze bardziej.



CO ROBIĘ ABY OSIĄGNĄĆ PIĘKNĄ OPALENIZNĘ: 

Pierwszą rzeczą jaką robię, to pójście pod prysznic, ponieważ należy ogolić i złuszczyć naskórek przy użyciu TAN REMOVING & SKIN POLISHING GLOVE. Dodatkowo stosuję również peeling z kawy, aby dokładnie oczyścić skórę, która powinna być gładka i miękka. Następnie spłukuję wszystko zimną wodą, aby zamknąć pory, ponieważ gdy tego nie zrobimy, na całym ciele pojawią się malutkie, brązowe kropeczki, a przecież tego nie chcemy. Ostatnią rzeczą, jaką robię,to nawilżam suche miejsca, takie jak kolana, łokcie, ręce oraz stopy, tuż przed nałożeniem samoopalacza. 




APLIKACJA:

 Ja używam  DELUXE BRONZING MOUSSE . Najlepiej odczekać 6-8 h, aby samoopalacz wszedł w naszą skórę, dlatego należy nałożyć go na noc, a rano zmyć i mieć piękną opaleniznę. Do aplikacji musu używam DELUXE APPLICATOR MITT.  Jest to aksamitna rękawica, dzięki której bardzo łatwo i szybko rozprowadza się. Samoopalacz rozprowadzamy szybkimi, energicznymi ruchami, aby nałożyć go równomiernie, bez żadnych brązowych plam.






JAK DBAĆ O NASZA OPALENIZNĘ 

Nawilżamy skórę minimum 2 razy dziennie bardzo tłustym kremem, dzięki temu odcień naszej skóry utrzyma się dłużej.
EFEKT JAKI UZYSKAŁAM PRZY UŻYCIU TYCH PRODUKTÓW





Przy użyciu kodu "aleksandra" otrzymacie darmowy aplikator do każdego produktu brązującego.

LOVING TAN

18 komentarzy:

  1. Piękna opalenizna. Z chęcią wypróbuję twój sposób i może słyszę się na taki cudowny zestaw. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja jestem sama zadowolona i zaskoczona jak długo mi się utrzymuję ta opalenizna <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tych produktach, świetnie wygląda opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. opalenizna wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamówiłam ich produkty i jestem bardzo zadowolona. Hawajska opalenizna bez smug! :) http://beautygirlymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem bardzo zadowolona! <3 A ich użycie jest takie proste :)

      Usuń
  5. JA już od jakichś 5 lat zrezygnowałam z opalenizny naturalnej, ale i sztucznej. Post przydatny. Nie wiedziałam, ze trzeba się opłukać zimną wodą żeby nie było kropek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post jest przydatny :) Prosta i szybka opalenizna, polecam z całego serduszka te produkty :)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo naturalnie! Ja zazwyczaj opalam się na czerwono więc taki zestaw byłby idealnym rozwiązaniem - muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super wygląda ta opalenizna i jest ogromna różnica ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. https://apshare.pl/nouw-mrsblum
    obejrzyj tego bloga, ta dziewczyna kopiuje twoje zdjęcia
    post świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw sama chętnie bym go wypróbowała, bo jestem bardzo blada! Moje Opalanie na słońcu to jedna wielka tragedia nie dosc, ze słońce mnie nie łapie nawet gdy leżę cały dzień to Gdy sie opale robie się tylko czerwona i skora mi schodzi :( takze taki zestaw to dla mnie swietne rozwiązanie! Buziaki


    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy wygląda naprawdę super! To z pewnością zdrowsza alternatywa dla skóry niż opalanie.

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa, lepsze to niż solarium ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 EHYRINN , Blogger