ZOEVA COCOA BLEND | RECENZJA | SWATCHE




Chciałabym Wam przedstawić Paletkę od  ZOEVA COCOA BLEND, która jest uwielbiana przez wiele dziewczyn na calutkim świecie. Ciekawe połączenie kolorystyczne oraz bardzo dobra pigmentacja dają wielką satysfakcję przy jej użyciu. Paletka ma bardzo piękne opakowanie, które jest tekturowe, ale solidne. W środku znajdziemy 10 przepięknych, typowo ciepłych odcieni. Mamy tu klasyczny beż, odcienie złota, czerwieni, ciepły brąz, jak i wpadające w czerwień błyszczące cienie.  Paletka jest idealna praktycznie dla każdej dziewczyny, o każdym typie urody, ze względu na jej ciepłe tony.  Cena paletki to 90 zł, więc jest przeznaczona "na każdą kieszeń". Uważam, że warto kupić tę paletkę ze względu na jakość cieni, pigmentacje oraz kolorystykę.



















Paletka - MINTI SHOP

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak pigmentacje ma fenomenalną! :)

      Usuń
  2. bardzo jestem ciekawa tej paletki Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Również mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  4. ta paletka jest cudowna!
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie http://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/06/dzien-ojca-z-glantier.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka robi pozytywne wrażenie! wow :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zbieram się do zakupy jakiejś paletki z Zoevy. Tylko dobrego już o nich czytałam :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pigmentacja i kolory naprawdę kuszą <3 Ja jednak ostatnio zdecydowałam się na Sweet Peach od TooFaced <3

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 EHYRINN , Blogger