DZIEWCZĘCY LOOK



W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić dziewczęcy look, który będzie pasował do stylizacji na co dzień,  ale również idealnie nada się jako strój na randkę. Postawiłam na pudrową hiszpankę z motywem kwiatów. Do tego dobrałam czarne rurki oraz czarne szpilki, które skradły moje serce. Mimo swojej wysokości są bardzo wygodne. Aby dopełnić stylizację postanowiłam dodać do niej słodką pudrową torebeczkę ze złotym sercem na zamknięciu.











Bluzka - Mohito
Spodnie - H&M
Torebka Mohito
Buty - Mohito
Biżuteria - Yes

53 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja! Obserwuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz. Śliczna torebka. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie |Ci w tej bluzeczce *.*
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ślicznie wyglądasz *,* Cała stylizacja jest genialna. Nawet podsunęłaś mi pomysł jak się ubiore na wyjście z moim chłopakiem :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Sądzę, że chłopak będzie bardzo zadowolony :)
      Pozdrawiam i na pewno odwiedzę bloga!

      Usuń
  5. Śliczna stylizacja, bardzo podobają mi się takie kolory <3
    Obserwuję!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta bluzka, uwielbiam kwiatowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam motywy kwiatowe :) Jest to absolutny must-have tego sezonu.

      Usuń
  8. Stylizacja boska, a najbardziej podobają mi się buty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Muszę przyznać, że są to jedne z najwygodniejszych szpilek jakie mam! Stopy w ogóle się nie męczą i można przechodzić w nich wiele wiele godzin :)

      Usuń
  9. świetny styl
    podoba mi się twoja stylizacja
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)
      Z chęcią zajrzę na bloga :)

      Usuń
  10. Torebeczka jest naprawdę słodka :) Ja zmieniłabym jednak buty na pudrowe w Twojej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna bluzka! Całość wygląda pięknie! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka cudowna stylizacja. Wszystko idealnie do siebie pasuje.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  13. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje ^^ W szczególności spodobała mi się torebka :) Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo :*
    Pozdrawiam i na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, buty są przepiękne!

    xxPozdrawiam, będę wpadała częściej! :)


    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja w ślicznych kolorach. Pięknie wyglądasz!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. love this post :)
    have a nice day :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, bluzeczka skradła me serce! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :*
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń
  19. Wyglądasz pieknie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebeczka chyba najbardziej mi sie podoba jest taka przesliczna i slodziutka ze z checia bym ci ja zabrala, haha!
    Bardzo ladna stylizacja wszystko bardzo fajnie sie dopelnia <3 Masz przesliczne wlosy! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ją zobaczyłam w sklepie od razu widziałam, że musi być moja! <3
      Oj dziekuję :* Ja niestety nie przepadam za swoimi włosami :c

      Usuń
  21. Świetny look. Oj tak, czasem buty mimo swojej wysokości potrafią być mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolory, podoba mi się look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta bluzeczka :) całość prezentuje się bardzo ciekawie :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały zestaw świetny i na dodatek w pięknej kolorystyce! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz!
    Zestawienie bardzo mi się podoba :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! Wszystko do siebie fajnie pasuje. Podoba mi się bluzka i torebka. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 EHYRINN , Blogger